woensdag 4 mei 2011

Na een kleine pauze....

....waarin ik eerst ziek ben geweest :-( en daarna een weekje op vakantie, is het nu wel weer tijd voor een blogberichtje!

Hier mijn meisjes op vakantie, het was erg gezellig!!!


   

En hier de 2 letterbakken die ik op de rommelmarkt op koninginnedag heb gescoord! Ik ga ze schilderen en opknappen, heb er al helemaal zin in! (Let niet op die foute beeldjes die er in staan, die hoorden bij de koop.... Iemand interesse ;-)?)
Maar eerst nog wat andere klusjes op de agenda....het knipjesbord wat Sascha heeft gewonnen bij mijn give away is klaar en gaat vandaag of morgen met de post mee :-)!!!
Nu nog eentje maken voor mijn vriendin en dan nog 2 setjes haarknipjes voor de buurmeisjes. Daarna zijn de letterbakken aan de beurt. Druk, druk, druk dus, maar wel leuk! Nu eerst koffie!











1 opmerking:

  1. Heel veel succes! Superleuk om te doen, (al zullen die vakjes je op zeker moment, zo rond de 2e schuursessie vreselijk irriteren, hahaha) Maar het resultaat zal er vast zijn! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.....